شمخانی به تاجیکستان می‌رود-راهبرد معاصر
اعلام سه روز عزای عمومی در عراق به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که بود؟ پاسخ تلافی جویانه حزب الله به اسرائیل | شلیک ۴۰ موشک به شهر «الصفد» واکنش فوری رویترز به ادعای ترور سید حسن نصرالله الجزیره: ۳۰۰ نفر در انفجار امروز بیروت شهید شده اند آماده باش سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان سخنگوی وزارت امور خارجه: آمریکا هم باید پاسخگوی جنایت رژیم صهیونیستی در بیروت باشد نتانیاهو سفرش به نیویورک را ناتمام گذاشت بیانیه سفارت ایران در بیروت در پی حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی حملات شدید و وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت ادعای رژیم صهیونیستی درباره حمله به مقر اصلی حزب الله در بیروت جوسازی و اظهارات جنگ‌افروزانه نتانیاهو در تریبون سازمان ملل واشنگتن پست: اسرائیل ادوات نظامی را به مرز لبنان منتقل کرده است هشدار رژیم اشغالگر به صهیونیست‌ها درباره سفر به ۱۵ کشور بیانیه نیرو‌های مسلح یمن درباره حملات موشکی و پهپادی به تل‌آویو و عسقلان

شمخانی به تاجیکستان می‌رود

دبیر شورای عالی امنیت ملی برای شرکت در چهارمین نشست گفت‌وگوی امنیت منطقه‌ای به تاجیسکتان سفر می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 May 25
کد خبر: ۱۳۵۳۶۰

به گزارش راهبردمعاصر، علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در چهارمین نشست گفت‌وگوی امنیت منطقه‌ای که روز جمعه ۶ خرداد ماه در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.


در این نشست که با حضور دبیران، مشاوران و نمایندگان نهاد امنیت ملی از کشور‌های ایران، روسیه، چین، هندوستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان و قزاقستان برگزار می‌شود، تحولات افغانستان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.


در حاشیه این نشست دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با برخی همتایان خود نیز به طور جداگانه دیدار و پیرامون مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی گفتگو خواهد کرد.


سلسله نشست‌های گفت‌وگوی امنیت منطقه‌ای به ابتکار جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۷ پایه گذاری شد. نشست‌های اول و دوم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در تهران و نشست سوم نیز به میزبانی هندوستان در دهلی نو برگزار شده است. /فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده